HAKKIMIZDA :

ŞİRKET TANITIMI

MİSYONUMUZ

Aile zeytin ve zeytinyağı işletmeciliğinde mübadele öncesine dayanan bir geçmişe sahiptir. İşletme, mübadele ile Yunanistan, (Selanik)’dan Türkiye’ye taşınan kahyalık geleneğinin zeytin sevgisi ile bütünleşerek yaşam biçimini, felsefesini ve kültürünü oluşturmuş geleneksel yöntemleri modern tekniklerle birleştirmiş bir kuruluştur. Mübadele sonrası Ali Paşa’nın isteğiyle Ulu Önder Atatürk’ün bilgi ve emirleri doğrultusunda AYVALIK ile GÖMEÇ ilçe sınırları arasında yer alan Kaz Dağları’nın tam karşısı olan Kuzey rüzgarlarının (Poyraz) yoğun estiği GÜMÜŞLÜ denilen yöreye yerleştirilmiştir.

Çünkü, bu yörenin zeytin ve zeytinyağındaki aromatik yapı, renk, koku ve akıcılık gibi üstün özellikleri tarih boyunca bilinmekteydi. Kuzey Ege bölümünün bu yöresinde iklim ve toprak yapısının özelliğinden dolayı zeytin ve zeytinyağının içerisinde bulunan insan sağlığı ile yakından ilgili değişik tat, koku, vitamin ve mineraller bakımından oldukça zengindir. Asit ve peroksit oranı oldukçe düşük, doymamış yağ oranı ise yüksektir. Bunun içindir ki Gümüşlü yöresine ilk fabrika Yıunan asıllı Kahya Kosta’nın önerisiyle işveren ve mal sahibi Angel tarafından sanayii devriminden sonra 18. Yy. Ortalarında kurulmuştur.Cumhuriyet ile birlikte bölgenin en büyük zeytin, zeytinyağı, sabunhane ve prina fabrikası kurulmuştur (Fotoğraflar Ceynur KARAGÖZOĞLU’nun arşivinden alınmıştır.)

Ardından da Gömeç’te Sanayii Bakanlığı’nın tescilli ilk (ZEYTİN USARHANESİ) Mengene olarak Sulu Baskı Zeytinyağı Fabrikası kurulmuştur. 1954 yılında da 60 B.B. gücündeki buhar makinasıyla günde 60 ton sıkım kapasitesine ulaşmıştır. Ayrıca ürettiği pirinayı da yakarak kendi enerjisini yine kendisi üretmiştir. Bu üretim makina ve araçları halen İstanbul’da özel bir sanayii müzesinde sergilenmektedir. (Kaynak: ,İrem HİMAM, araştırma İbrahim ÇOLAK)

İbrahim ÇOLAK ailenin 3. Kuşak temsilcisi olup 25 yıllık öğretmen ve eğitim yöneticisi olmanın getirdiği devlet terbiyesiyle zeytincilikteki yaşam biçimini ve kültürünü bütünleştirerek ailesel ve tarihsel özellikleri olan yörenin adıyla GÜMÜŞLÜ markasını zeytin ve zeytinyağında insan sağlığına sunmayı ve bir vizyon haline getirmeyi amaçlamıştır.

 

VİZYONUMUZ / HEDEFLERİMİZ

 

    * Tarladan Sofraya Gıda Güvenliğini Sağlamak.
    * Üretimden Tüketime Sunum Yapabilmek.
    * En Üst Derecede Hijyenik Koşulları sağlamak.
    * Kalitenin Tüm Aşamalarda Yer Almasını gerçekleştirmek.
    * İnsan Sağlının ve Çevrenin Korunmasında Kalite Standardını Oluşturmak.
    * Kalite Sürekliliğini Üretimden Tüketime Gerçekleştirmek.
    * Kalite Kontrol Sistemini Oluşturmak, Geliştirmek ve Uygulamak.
    * Toplam Kalite (T.K.Y.) Değerlerini ve Yönetimini Oluşturmak.
    * Müşteri Memnuniyetinin Vazgeçilmez Olması Bilincini Gerçekleştirmek.
    * Zeytin ve Zeytinyağında Damak Tadını Ortaya Çıkarmak.
    * Zeytin ve Zeytinyağını Daha Bilinçli ve Düzenli Tüketilebilir Hale Getirmek.
    * TAĞŞİŞ’i Önleyebilmek. (Tağşiş: İyi özellikli zeytinyağı ile kötü özellikli yağın karıştırılması
 

21/10/2019 Gün Ortalama:0  Bugün31 ziyaret var  Sitede 1 Kişi var  IP:18.204.227.250